Wyzwanie
Odświeżenie wyglądu sklepu internetowego.
Poprawa użyteczności serwisu (user experience).
Klient
To rodzinna manufaktura, która powstała w 1981 roku. Wtedy Donata Rucińska zaprojektowała nowy, unikalny wzór nożyczek, który niedługo później został zgłoszony do Urzędu Patentowego w Warszawie. Od tego czasu marka poszerzyła działalność o różne kategorie produktów: nożyczki uniwersalne, medyczne, kosmetyczne czy wędkarskie. Modele były wielokrotnie nagradzane, a firma rozwija swoją działalność na rynkach zagranicznych.
Czas
Marzec 2023
Rozwiązanie
Poprawiliśmy wygląd serwisu. Dodaliśmy do witryny wszystkie elementy, które są niezbędne dla e-commerce. Uzupełniliśmy stronę między innymi o: testimoniale czy przejrzyste informacje o dostawie i płatnościach. Poprawiliśmy także czytelność karty produktów i sposób prezentacji asortymentu.
Komentarz